Evo da vam se javnem malo, nisam ima ihajjjjj….Iskreno, ne znam ni o čemu, ni o kome da pišem…Da vam se žalim i jadam, ni to mi se ne da, nekako me i to prošlo.Da se hvalim kako sam presretna, kako mi je bolje nego ikada, nije ni to.Negdje sam između to dvoje, na razmeđu ta dva stanja, što bi rekli ni sebi, ni svom, al’ hajd'….

S "onim" se nisam čula, hhhmmm, pa sad će dva puna mjeseca…Ni poruke, ni poziva, čista blokada.Ne nadam se ničemu, ne očekujem ništa, čak ne znam ni sama kako bih se ponijela u situaciji da mi se javi.Valjda bi mi bilo smiješno :SSS

lepotuska
Sfera i utvrđena sazviježđa skrenuše sa svoga puta kada se ja rodih. Da sam se bavila svijećama, Sunce bi se do moje smrti već utrnulo... Da sam trgovala kovčezima, niko ne bi umro dok sam ja živa....

2 komentara

Komentariši